Button Text

Poznaj nas

Marcin Lebiedowicz

01.

Jestem absolwentem Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. Po skończeniu studiów zajmowałem się matematyką w ubezpieczeniach. Wydawało mi się, że jest to najatrakcyjniejsza droga życiowa, ze względu na zaawansowane zastosowanie matematyki, a szczególnie statystyki, w świecie rzeczywistym. Dość szybko zorientowałem się, że dużo bardziej niż kariera w ubezpieczeniach interesuje mnie edukacja. W 2011 roku zacząłem udzielać korepetycji.

02.

Początkowo udzielałem dodatkowych lekcji studentom uczelni warszawskich (m.in. UW, SGH, PW). Po zdobyciu dużego doświadczenia w nauczaniu trudnego materiału, w 2013 roku zachęcony sukcesami prowadzonych przeze mnie studentów, włączyłem do oferty nauczanie uczniów szkół średnich, gimnazjów oraz podstawówki. W 2015 roku upewniłem się, że wdrażane przeze mnie techniki edukacyjne zaczerpnięte z nieformalnych źródeł w połączeniu z klasycznym nauczaniem dają świetne efekty w osiągnięciach uczniów. Otworzyłem się na kolejne możliwe opcje edukacyjne: przygotowywanie do międzynarodowych egzaminów (GMAT, IB, SAT).

03.

Pierwszym doświadczeniem, które zwróciło moją uwagę na istotność podejścia do edukacji był semestr spędzony na Uppsala University w Szwecji (w 2008 r.). Studiowanie tam pokazało mi jak wygląda skuteczna i sensowna nauka. Szukając nowych narzędzi do nauczania zainteresowałem się edukacją pozaformalną. W 2013 roku spędziłem 3 miesiące na uniwersytecie w Zhengzhou uczestnicząc w wymianie EU – Chiny polegającej na promowaniu nauki pozaformalnej. Pobyt w Chinach uzmysłowił mi jak ogromny wpływ ma nowoczesne i nieszablonowe podejście do edukacji. W roku 2018 roku spędziłem rok w Nowej Zelandii, gdzie pracowałem przez jeden rok szkolny w placówce edukacyjnej realizując z uczniami programy NCEA oraz CIT.

04.

W roku szkolnym 2021/2022, równolegle z udzielaniem korepetycji, pracowałem w prywatnym liceum ogólnokształcącym realizując z uczniami program IGCSE. Przez lata bardzo dobrze dopracowałem swoje własne podejście do nauczania. Zachęcony feedbackiem uczniów i ich sukcesami, uznałem, że warto jest realizować materiał szkolny w najlepiej znany mi sposób. Wspólnie z Grzegorzem zidentyfikowaliśmy aktualnie największe problemy w szkolnym życiu młodego człowieka. Zrozumieliśmy, że mamy bardzo podobne podejście do edukacji i nauki. Mimo obcowania z nią w innych środowiskach, nasza wizja się pokrywała. Zrezygnowałem z dalszej pracy w formalnym systemie edukacji by skupić się w pełni na realizacji naszego kursu.
grzegorz sempach

01.

Zawsze miałem szerokie zainteresowania i lubiłem poszerzać swą wiedzę, jednak nigdy nie lubiłem szkoły nie rozumiejąc dlaczego. Dopiero edukacja pozaformalna pokazała mi sposób nauczania, który jest interesujący, stymulujący i rozwijający. Polski system szkolny i uniwersytecki nigdy mi tego nie zaoferował. Zacząłem uczestniczyć w międzynarodowych aktywnościach z zakresu edukacji pozaformalnej (wolontariatach, warsztatach, szkoleniach, kursach).

02.

Zauważyłem, że w zasadzie wszyscy uczestnicy dobrze prowadzonych grupowych warsztatów chcą uczestniczyć w kolejnych. Robią to chętnie i z własnej woli, ponieważ daje im to możliwość zdobywania wiedzy, pozwalając jednocześnie na ekspresję i wymianę myśli, a wszystko to odbywa się w przyjaznej atmosferze. Widząc w niej głęboki sens, zacząłem zajmować się edukacją pozaformalną. Robię to od ponad 10 lat. Obecnie jestem prezesem Stowarzyszenia Promocji Wolontariatu, które zajmuje się międzynarodowym wolontariatem oraz edukacją międzykulturową.

03.

Organizuję projekty, podczas których wolontariusze pracują w międzynarodowych zespołach z ludźmi z odmiennych krajów oraz kultur. W celu zapewnienia poprawnego działania projektów, prowadzę szkolenia z zakresu edukacji międzykulturowej, zarządzam szkolonymi grupami oraz szkolę facylitatorów. Zarządzam także procesem uczenia się młodzieży, która odbywa długoterminowe projekty. Pomagam uczestnikom szkoleń zrozumieć jak identyfikować swoje cele edukacyjne oraz przekuwać doświadczenia w konkretne kompetencje. Szkolę także ludzi, którzy wprowadzają narzędzia edukacji pozaformalnej w różnorakie aktywności edukacyjne z dziećmi i młodzieżą w szkołach oraz przedszkolach.

04.

Aktywnie działam w międzynarodowych sieciach organizacji pozarządowych (Alliance of European Voluntary Service Organisations oraz International Cultural Youth Exchange) gdzie współpracuję z edukatorami z całego świata zdobywając kompetencje i doświadczenia w zakresie technik prowadzenia warsztatów. Mam możliwość porównywania podejść do edukacji z wielu różnych kulturowo krajów. Pozwala mi to na wychwycenie najlepszych i najgorszych praktyk. Uznałem, że najlepszym możliwym zastosowaniem moich doświadczeń będzie implementacja ich w postaci oferowanego przez nas teraz kursu.
Why we're different

Hands-on planning

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi sollicitudin eget velit.

Added value & perks

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi sollicitudin eget velit.

Access best deals

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi sollicitudin eget velit.

Personalized

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi sollicitudin eget velit.

Dowiedz się więcej o kursie!